SofieinOrlando.reismee.nl

Zwemmen, boardwalk en pizza!

Vanmorgen vroeg wakker, en zijn we na het ontbijt even naar het strand gelopen. Zo'n 10 minuten lopen en nog niet al te warm, dus heerlijk! Sofie vindt het heerlijk om met haar voeten in de zee te staan, maar de vieze zandvoeten daarna vIndt ze minder.

Terug bij het hotel zijn we lekker in het zwembad gaan zwemmen, als het aan Sofie ligt doen we dat de hele dag. De plek waar we nu verblijven is een kleinschalig motel met wat losse soort bungalows erbij. Wij slapen in een bungalow. Erg goed toeven met een keuken met kookstel en magnetron en het zwembad is 10 meter lopen.

Vanmorgen was het extra feest, want er waren 6/7 oudere mensen in het zwembad en die wist ze er allemaal van te overtuigen om met haar de bal over te gooien. En ze spreekt natuurlijk geen woord Engels, te grappig hoe ze dat dan toch voor elkaar krijgt.

Na het zwemmen hebben we geluncht en zijn we naar de Johns pass boardwalk gegaan. Ook daar hebben na de boardwalk nog een stukje over het strand gelopen, in de hoop wat dolfijnen te spotten, wat helaas niet is gelukt.

Weer terug bij ons hotel hebben we weer lang gezwommen en daarna gedoucht. Rond 17 uur zijn we uit eten gegaan bij een echt overheerlijk Italiaans restaurant. Jeetje wat was dat lekker! We hebben nog genoeg over om morgen van te lunchen...

Het is hier nu buiten heerlijk, zo'n 25 graden en niet meer de felle zo'n, dus Sofie zit aan een van de tafels lekker te knutselen, zo maar eens naar bed!

Morgen op naar St Petersburg, naar het Dali museum en verder eens kijken wat daar te doen is. Morgenavond moeten dan toch voor het "eggie" de koffers ingepakt worden! Donderdagavond om 20 uur vliegen we weer naar huis...