SofieinOrlando.reismee.nl

Een heleboel regen...

Vanmorgen rond 6 uur wakkergeworden van lichtflitsen... Hmmm hopelijk maar voor even. Helaas bleef het ruim 2 uur onweren, maar de bijbehorende regenbui is bijna non-stop doorgegaan tot vanavond. Geloof dat het tussen 14 en 15 uur even droog is geweest.

Vandaag wilden we naar de stad St Petersburg, naar het Dali museum, maar ook daar is een boardwalk, een trolley en nog een aantal dingen die me leuk leken om te doen.

Dan maar vast een groot deel van de koffers ingepakt.

Even afwachtend wat het weer ging doen (het terras stond hier blank dus we konden ook niet makkelijk vertrekken), zijn we rond half 12 naar St Petersburg gegaan. Naar het Dali museum, dat is immers toch binnen ;). Er was een tentoonstelling over Dali en Disney, en die was erg interessant. De rest van net museum hebben we ook gezien (was niet heel groot), zowaar vond Sofie het ook her en der erg interessant. Daarna zijn we nog even naar Starbucks te gaan om iets te drinken.

Op de terugweg nog even langs de supermarkt omdat Sofie perse oreo's wil meenemen voor Mexx en oma! Welke smaak blijft nog even een verrassing :).

De rest van de middag was erg suf, tv aan, en daar is alles mee gezegd. Vanavond de restjes pizza gegeten. Morgen vroeg op, koffers helemaal inpakken, uitchecken en dan nog een half dagje naar Busch gardens, om vervolgens halverwege de middag naar het vliegtuig te gaan. We zijn al ingecheckd.

Els

Ik heb genoten van je reisverhalen!!
Goede terugreis xxx